Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 1 april 2012

Uit het boek van ...

Ik ben begonnen met blokken te maken uit het boek Millefiori Quilts van Willyne Hammerstein. De stoffen hiervoor had ik al geruime tijd in huis maar het kwam er niet van om een start te maken. Bij Petra Prins heb ik de eerste keer kennis gemaakt met haar quilts. Nu heb ik het genoegen gehad onlangs met Willyne een kopje koffie te mogen drinken en heb veel van al haar prachtige quilts in het echhie mogen zien. Met wat handige tips van haar zijn hier de eerste blokken. Het geeft een heel mooi effect. Hetzelfde effect zoals je ook ziet bij de mallen van Marti Michell.
Het vergt wel veel voorbereiding dus ik ben nu bezig driehoekjes, heel veel driehoekjes te tekenen.


Morgenavond weer bee bij Wilma. Goed begin van de week.
Fijne week.


3 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat een leuk werkje is dit he...zo verrassend steeds !!je ziet steeds iets anders als je ermee bezig bent!
fijne dag

Guusje, zei

O dit wordt erg mooi en wat geweldig dat je de quilts in het echt hebt mogen bewonderen dat maakt ze nog specialer zeg ik altijd.

Ineke zei

Mooie stofjes! Het lijkt me een heel mooi boek denk erover om het ook aan te schaffen.
Leuk blog heb je, heb je toegevoegd.
Fijne dag, Ineke