Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

woensdag 27 juni 2012

Domme pech

Net als vorig jaar valt onze vakantie in het water. Mijn DH ging gisteravond een partijtje tennis spelen. Helaas is zijn achillespees volledig afgescheurd.


Vanmiddag geopereerd, 6 weken gips. Hij moest zelf met een watervaste stift aangeven welk been het was. Ja is ook moeilijk zichtbaar :)

Daarna revalidatie. Het gaat zeker 3 tot 4 maanden duren. Tja, en dan is de vakantie voorbij. Hij is een fervent wielrenner en wij zouden dinsdag a.s. met vrienden naar Frankrijk vertrekken waar hij een Cyclo in de Franse Alpen zou fietsen.
Domme pech. Ik realiseer mij dat er veel ergere dingen zijn en dat dit allemaal maar betrekkelijk is maar zit ik nu echt met een gigantische kater. Ik kon niet slapen en zit wat te surfen op het wereld wijde web en met name naar alle die mooie blogs en onze prachtige quilts en lapjes. Voor wie nog wakker is voor straks lekker slapen en wie wakker wordt een goedemorgen !
Quiltgroet Marian 

11 opmerkingen:

Annelies zei

Sterkte en beterschap voor je man.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een domper voor je is !

Lida zei

Goedemorgen Marjan, wat een botte pech, rot voor hem, maar ook voor jou een heel vervelende gebeurtenis en zo jammer van je vakantie, maar als je gewoon door spaart ga je toch lekker dit najaar naar een leuke zonnige plek om bij te komen van deze ellende! Groetjes
Lida

carine zei

Goeie morge, wat een pech, jammer voor jullie vakantie! Je DH gaat een zware revalidatie tegemoet, maar men moet erdoor hé al is het niet evident. Ik hoop dat je toch zelf wat rust neemt, en dat je veel kunt genieten van je steekjes en lapjes. Duim voor jullie hoor! Groetjes uit het Brugse Carone

Atelier Hartendief zei

Wat een pech!
Hopelijk wordt het beter weer, dan kun je hier quilten in het zonnetje.

Groetjes Marijke

Ritainquiltland zei

Dat is echt pech hebben. En net met dat slechte weer hier.
Veel sterkte!

Guusje, zei

Dat is zeker domme pech, heel veel beterschap voor je DH. En dat het voor jouw een domper is kan ik me ook voorstellen. Sterkte!

yvonne zei

Dat is dikke pech!!!
Nu maar hopen dat hier de zon gaat schijnen dat het toch nog gezellig voor jullie gaat worden ....

nadia zei

Wat een dikke pech en helaas iets wat niet zomaar "over" is. Nog beroerder is dat het vorig jaar ook al mis ging. Jouw man zal balen dat ie niet kan fietsen, mijn man kan er over meepraten. Hij zou volgende week de Marmotte gaan fietsen maar een longembolie van enkele weken geleden gooide roet in het eten... Ik wens jou en jouw man heel veel sterkte en een spoedig herstel en ik wens je vooral een beetje beter weer toe zodat je misschien een klein beetje vakantie in eigen land kan vieren. Groetjes, Nadia

tiny zei

Wat een pech, beterschap met je man en voor jou hoop ik op een prachtig weer.

Judith zei

Jee dat is balen. Voor jullie allebei! Al die maanden revalidatie, geen vakantie, en dat dit onvoorstelbare slechte zomer weer! Ohh jullie allebei heel veel sterkte! Inderdaad het kan veel beroerder, maar dit is reden genoeg om even te mopperen hoor. Fijne avond.

Gerrie zei

Ik ben de zoveelste, maar ja......
Hartstikke vervelend, wat een pech. Hopelijk heb je, naast zijn hand vasthouden, hem knuffelen en verwennen, inspiratie om wat te knutselen met stofjes. Als je samen met mij wat leuks wilt doen('t Hobbyhoekje heeft uitverkoop!!!!) laat het maar even weten. Ik ben ook thuis in vakantietijd ;D
Lventrojieve groet,
Gerrie.