Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 23 oktober 2011

Huiswerk maken

Afgelopen donderdag de eerste les van de applicatiecursus voor beginners gehad in de winkel van Petra Prins. Met de goede uitleg van Annelies gingen we aan de slag. Het eerste mandje is geappliqueerd en mijn eerste stappen op applicatiegebied zijn gezet.
Mijn idee over applicatie is al na deze eerste les aardig bijgesteld. Vanmiddag mijn huiswerk maken. Ik heb er echt zin in.

Geniet van een zonnige zondag!

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Mooi wordt de applicatie en leuk te lezen dat je het zo leuk vind. Dank je voor je reactie op mijn blog en erg leuk te lezen dat je ook aan de klos bent gegaan. Ben benieuwd.

Judith zei

Appliceren is juist erg leuk. En wat kom je t ook vaak tegen, het is erg verslavend. Succes met je nieuwe plekje op t blog!

Supergoof zei

Hoi Marian, wat heb je een mooi blog!