Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

maandag 17 oktober 2011

De Klos

Letterlijk én figuurlijk. Allereerst kreeg vorige week mijn computer kuren. Blauwe pagina’s, zwarte pagina’s. Pagina’s die maar bleven scrollen. Doffe ellende. Er staat inmiddels zoveel op dat ik het Spaans benauwd kreeg bij het idee dit allemaal kwijt te raken. Eerst allerlei perikelen rondom Weblog, die overigens nog steeds niet werkt, en nu dit. Na wat wikken en wegen hebben wij afgelopen week een nieuwe laptop gekocht en ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Ik ben het hele weekend bezig geweest met het “inrichten” ervan en heb nu ook EQ7 erop geïnstalleerd. Mijn verjaardagscadeau waar ik nog niets mee heb gedaan en waar ik mij aankomende winter in wil gaan verdiepen.  
En met dat “inrichten” van mijn toppie kwam ik weer diverse blogs tegen. Vorige week ging het over de Klosjesquilt, in het leven geroepen door Ingrid. Prachtige quilts met ontroerende verhalen. Een paar jaar geleden heb ik mijzelf beloofd dit virus aan mijn deur voorbij te laten gaan. De reden was de projecten die schreeuwden om aandacht. Tot nu toe gelukt. Maar wat heb ik gistermiddag gedaan? Deze malletjes gemaakt. Een grote en een kleine.
En dit zijn de eerste klosjes:
Ik ben aangestoken!
Gistermiddag nogmaals de klos. Want mijn strijkijzer hield het voor gezien!

2 opmerkingen:

Gerda zei

haha hardnekkig virusje hé...die klosjes...maar je hebt wel leuke gemaakt!!!
Ga je verder met grote of kleine klossen...of allebei..dat kan natuurlijk ook!!
Fijne dag

Guusje, zei

O wat een mooie klosjes en wat leuk dat je ook de klos bent. Succes met je nieuwe laptop.