Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 25 mei 2014

Werk in uitvoering II

Ja hoe is het nu met onze tuinklus? De contouren staan en de vorm is nu duidelijk te zien. De verhoogde borders moeten nog worden aangesloten op een watersysteem en dan kunnen ze na het Hemelvaart weekend planten en wordt de overkapping geplaatst.
Gelukkig kunnen we vandaag weer buiten zitten op het terras. Wel met een beetje zandhappen!
Onlangs heb ik bij in de Rosery weer prachtige kaarten besteld. Zo mooi. Tjitske, ik heb er al drie gebruikt! Echt de moeite waard om eens in  haar webwinkel te snuffelen!
Hier een idee van de kaarten die ik heb gekocht. Sorry Tjitske, een foto met de I-Phone. Dit kan niet aan jouw foto’s tippen. In het echt zijn de kleuren veel mooier en subtieler!

Fijne zondag en geniet ervan!

Quiltgroet,

Marian

5 opmerkingen:

Berna zei

Leuk om je tuin nu weer te zien groeien en straks met de beplanting aan de gang te gaan. Succes!
Ik ga eens even kijken bij Rosery.

Guusje, zei

Wat wordt het mooi.

tiny zei

Dat wordt wel heel mooi, en je kaarten zijn inderdaad prachtig.

Sis Voorn zei

Kijk al uit naar je beplanting !
Jijzelf vast ook ;)

Thuis bij Tjits zei

Ha Marian, wat heerlijk dat je weer buiten kunt zitten en de tuin begint al mooi vorm te krijgen! Wat zul je genieten als je de tuin straks kunt gaan inrichten.
Heel fijn dat je geniet van mijn kaarten en echt superleuk dat je ze laat zien op je blog, ik bloos ervan:)

Liefs, Tjits