Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

dinsdag 6 mei 2014

Werk in uitvoering

Nee niet met mijn lapjes of Dear Jane. Deze week heb ik een hele drukke week op het werk. Morgen een bijeenkomst met 170 ondernemers op Arnhems Buiten. Een prachtlocatie! Alleen er wordt heel veel regen verwacht. En om ons te verplaatsen naar de diverse locaties maken wij gebruik van E-steps. En ja, daar heb je droog weer voor nodig!

Nee, werk in uitvoering in onze tuin. Alles, maar dan ook alles gaat eruit en wordt helemaal opnieuw aangelegd.
Zo zag het er gisteren uit.

Vanochtend om 08.00 uur ging de eerste boom neer. 
Als snel vielen ze met bosjes om. En nu? Nu hebben we dit.

Wordt vervolgd!

Fijne woensdag, veel regen, dus lekker quiltweer!

Quiltgroet,
Marian

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes met je tuin ziet er wel heel resoluut uit
Kan je heerlijk weer op nieuw beginnen
Gr Carolien

Thuis bij Tjits zei

Ha Marian, veel succes morgen in Arnhem, ik hoop zo voor je dat de buien daar een beetje bij langs zullen gaan! En ook veel succes met jullie tuin, het moet eerst erger worden voor het beter wordt.. nou dat komt vast helemaal goed!!
Ik ga morgen weer genieten van onze kleindochter, zo fijn!

Liefs, Tjits

Anoniem zei

Hoi Marian,
Zo zie je weer hoe groot je tuin eigelijk is....eindeloze mogelijkheden. Als de tuin klaar is kom ik graag een keer kijken.
Veel suc6 met alles en groetjes,
Gerrie.

Anoniem zei

eigeNlijk....;)