Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 31 januari 2016

De kop is er weer af

en voor je het weet is januari voorbij.
Ik ben druk bezig met mijn Ooievaarsnest. De top is bijna gereed.
Ik wil nog niet teveel prijsgeven. Wie weet ziet iemand iets voorbij komen.
In januari ontving ik de eerste stoffenclub post van Petra Prins.
Altijd zo leuk, mooie stofjes, precies mijn stijl.
Deze ga ik denk ik ook gebruiken in mijn Dear Jane. Van Wietske kreeg ik bericht dat we eind februari echt gaan starten. Spannend!

Deze week heb ik nog een klusje. Over een week barst het carnaval hier weer los. Een van mijn schoondochters heeft gevraagd of ik hier

een geheel van kan maken.
De bedoeling is dat het band, dat ook in hun pak zit, op de hoed wordt bevestigd en daaroverheen het masker. Nu is dat in de regel niet zo moeilijk maar het masker is van goede kwaliteit en ik krijg er met geen mogelijkheid een nietje of gaatje in om het vast te zetten.
Lijm werkt in de regel niet omdat dit in het feestgedruis gemakkelijk loslaat.
Een uitdaging dus!

Geniet nog van de zondag.

Tot blogs!
Quiltgroet Marian





5 opmerkingen:

Ieke78 zei

Spannend hoor hoe je Ooievaarshuis eruit gaat zien.

Judith zei

dan gaan we elkaar dus tegen komen! leuk hoor

Anoniem zei

Leuk dat je ooievaarshuis zover is en succes met de hoed en masker. Groetjes Wilma

Lida zei

Mooie stofjes en succes met de ooievaar! Natuurlijk ook met het carnavalsgebeuren, wat een uitdaging! Groetjes
Lida

johnypoipet zei

I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
ไอบีซีเบท