Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 6 december 2015

Nog een weekend!

In het weekend na Londen stonden de Handwerk- en Quiltdagen in Nieuwegein in de agenda.
Gezellig met een quiltmaatje gingen ik die zaterdag op pad.
Prima bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Lekker koffie gedronken en toen de tentoonstelling bekeken. Er was veel diversiteit. En ook hier vond ik het een prachtig en het ander zozo. Smaken verschillen en ik blijf nog steeds de traditionele quilts trouw. Ik kan daar zo warm en blij van worden. Op vele blogs zijn er al foto's voorbij gekomen.
Eentje sprong er echt uit wat mij betreft. Zo mooi, om stil van te worden
Delft Blue Stars van Hanneke Kwakkenbos, Vlijtig Liesje
En deze auto, zo geestig.
Autohoes van Hanneke Kwakkenbos
Mijn aankopen? Van alles wat, maar wel veel Kerst!


Fijne week!

Quiltgroet Marian

2 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat is die quilt mooi hé?

leuke aankopen zie ik liggen,..

Unknown zei

Dag Marian,

Bedankt voor het plaatsen van de foto van de auto hoes.
Nu heb ik eindelijke kunnen zien waar mijn blokje zit. De stichery links boven. Heel hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
Marianne