Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

donderdag 10 mei 2018

De draad weer oppakken

Letterlijk de draad weer oppakken met het blog.
Met dank aan Mar Sutherland en heel veel andere quiltsters die net als ik een half slapend blog hebben. Ook ik mis de rondjes langs de blogs doordat Facebook al een tipje van de sluier geeft en je dan oppervlakkig voorbij surft. Doe ik straks wel denk je dan, maar dan is het moment weer voorbij.

Met deze vrije dagen maar eens voor gaan zitten. Wat veranderingen aangebracht in lettertype, ander kleurtje, blogs in de leeslijst opgenomen uit de reacties van Mar en een andere kopfoto.

Vorige week hebben wij met onze bee aan de masterclass van Karen Styles deelgenomen. Die werd georganiseerd door Petra Prins. We gingen aan de slag met de Okahampton.


Een quilt die op mijn WIMlijstje staat. Het is een beauty, op papier maar in het echt nog veel mooier. Zo een aardige vrouw met veel goede tips. We hebben een start gemaakt met het middenstuk  en hebben een start gemaakt met de clamshells.


Mijn middenstuk. De kleuren komen niet helemaal overeen. De ondergrond is teal. Nu nog aan elkaar zetten tot een mooie cirkel.
En hier het beginnetje van de clamshells.

Zo de kop is er weer af.
Fijne avond!

Tot blogs,
Quiltgroet Marian

7 opmerkingen:

Noa zei

Het is een mooi middenstuk en het was een leerzame dag

Betsy's Quilt Blog zei

Wat leuk dat je weer meer gaat bloggen. Ik ga je volgen!

'Quilt@Home door Joos & Jet zei

Leuk dat je de draad ook weer oppakt en het was een heerlijke dag die we hadden met Karen. Moeten we vaker doen.

KijkDaarIs zei

Mooie kleuren heb je gekozen...en de clamshells zien er ook verleidelijk uit...
gezellig samen aan de slag hoe leuk
Fijne dag !

Judith zei

Leuk "kop' om weer mee te beginnen! Heel gezellig, welkom terug! En heel veel plezier met het maken van deze quilt. In een bee vorm is dat zo inspirerend! goed weekend,

johnypoipet zei

I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
ไอบีซีเบท

الرحمه للتنظيف zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.