Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 25 augustus 2013

Even terughalen

dat gevoel van La Douce France.
Het was al weer een aantal jaren geleden dat wij Bedoin hebben bezocht en de Mont Ventoux hebben bedwongen. Eh, nou ja, ik met de auto en Klaas met de fiets.  
Het was een mooie dag met een strak blauwe lucht. 
Net zoals op de ansichtkaarten. Heel veel wind, maar dat staat daar altijd. En de missie is volbracht. Na al het blessureleed van het afgelopen jaar zijn we supertrots dat het wederom gelukt is.
De garage hebben we maar omgedoopt tot
Er zijn marktjes bezocht. 's Morgens in alle vroegte gingen wij naar de Provençaalse markt in Nyons. Wij waren vroeg dus eerst op een terrasje een petit dejeuner genomen en bekeken hoe al deze mensen met hun kraam bezig zijn om er weer iets moois van te maken. Daarna op pad om cadeautjes, lekker fruit, stofjes en gewoon te genieten van al die lekkere geuren die voorbij komen. 





En mijn lapjes die ik o.a. hier gescoord heb 


Lapjes voor ooit!

Fijne middag.


4 opmerkingen:

Sis Voorn zei

hah, gelukkig daar ben je weer ! Ergens was mijn leeslijst je kwijt geloof ik ...
Heerlijke foto's ...dank je wel !

Berna zei

Oohh Frankrijk! Dit jaar niet geweest helaas.
Je hebt mooie lapjes gescoord voor ooit....... Mooie herinnering aan de Provence.

tiny zei

Een heerlijke vakantie, waar je met plezier aan terug denkt. Mooie foto's en lapjes. Goed dat je man weer de Mont Ventoux gefiets heeft, petje af hoor.

Annelies zei

Ik weet precies waar je de lapjes hebt gehaald en kan de dames daar voor je uittekenen. Leuk !