Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

dinsdag 20 oktober 2015

Wat heb ik er van gebakken

Mijn herfstapplicaties zitten op de lapjes. Ik ben niet ontevreden ondanks mijn gestoei met een recht hoekje. Maar dat mag de pret niet drukken. Al doende leert men voor het echte grote werk.
En zondag, met dat o zo druilerige weer ben ik de keuken maar eens ingegaan. Allereerst heb ik mij gestort op een paar pompoenen om een lekkere pompoensoep te maken. Ondanks mijn zeer goede messenset was het een avontuur op zich om zonder afgehakte vingers die pompoen te bewerken zodat er mooie blokjes van 2 x 2 cm ontstonden.
De soep was overigens erg goed gelukt en zeer smaakvol.

Tegenwoordig maak ik voor ons Granola, een recept van Jamie en niet te versmaden.
Tot slot heb ik mij gestort op een koolhydraatarm notenbrood. Heel machtig, maar super gezond zullen we maar zeggen.
Al met al een goed bestede zondag.


Fijne week en een hartelijke quiltgroet,
Marian



Geen opmerkingen: