Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 2 februari 2014

Mooie dag!

Zoals ik in mijn vorige berichtje heb verteld ben ik begonnen met de Moulin Rouge uit de Quilt & Zo, maar dan in het blauw. Deze heb ik omgedoopt tot Blue Monday omdat de eerste dag dat ik ermee aan de slag ging Blue Monday was. Het eerste blok zit in elkaar. Heel goed te doen. 

Voor Annemarie, een vrouwtje van onze bee, heb ik een blok gemaakt. We helpen haar een handje om de quilt af te krijgen.

Wat een prachtige dag vandaag. Wij zijn er lekker op uit geweest en we gingen naar Landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt. Prachtige omgeving, lekker geluncht. In de landgoedwinkel, met o.a. Bunzlau servies (nee ik heb het laten staan!) heb ik een lekker jammetje meegenomen. Daarna een 2 uur durende wandeling gemaakt.
Lopen jullie mee?




Heerlijk genieten, maar we kwamen ook heel erg veel van deze paden tegen. 
Ik zal je besparen hoe mijn broek en schoenen eruit zagen. Maar een frisse neus hebben we zeker gehaald en kunnen vast straks lekker slapen.

Vanmiddag het eerste rondje van King George III in elkaar gezet. Ben benieuwd hoe ik die ronde rand erom heen krijg ;)

Zo, het is weer februari en de dagen worden al weer een beetje langer.
En weer een nieuwe week in het vooruitzicht.
Geniet ervan !

Groet Marian 

2 opmerkingen:

tiny zei

Mooi blok is het geworden, mik heb de Quilt & Zo niet , dus geen idee hoe het wordt. Ben benieuwd. Ja het was heerlijk vandaag,jullie hebben een mooie wandeling gemaakt.
Groeten Tiny

Guusje, zei

Wat een mooi eerste blok. Het blok voor je bee maatje is ook al zo mooi nét als je eerste KG blok. Het rondje gaat makkelijk als je maar goed speld.