Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

donderdag 15 augustus 2013

Nog even genieten!

Ja, nog een dag genieten van mijn laatste vrije dag. Wat een luxe. 4 Hele weken was ik vrij en ik heb van elke dag genoten. Wij zijn alweer een weekje thuis. Afgelopen week hebben we de middelste zoon van Schiphol gehaald en nu is er nog een uithuizig. Volgende week is alles weer compleet. Het sporten is weer begonnen en de studies worden begin september weer opgepakt. Tja en dan gaan we weer over tot de orde van de dag.
Maar eerst wil ik jullie laten zien waar wij de afgelopen periode van hebben genoten.

Allereerst werd mijn moeder 80. Een prachtige leeftijd. Weliswaar met wat lichamelijke ongemakken maar ze ziet er nog heel goed uit ! Ja mam, dat is echt zo.




Na een weekje thuis gingen wij op pad naar Zuid-Frankrijk. Wij hadden een gite gehuurd in de Drôme–Provençaal. En deze gite was hier te vinden. Wij zaten in Condorcet, dichtbij Nyons. Ik heb geen aandelen maar wil je tot rust komen en genieten van je omgeving, gastvrijheid, Table d’Hotes dan kan ik je dit adres van harte aanbevelen.
Ook hier in Frankrijk is de natuur laat op gang gekomen en hebben we voor het eerst de lavendel in bloei zien staan. 
Als je zo dicht bij de Mont Ventoux bent dan mag een beklimming hierop natuurlijk niet ontbreken. Daarover later meer. Maar ook meer over de marktjes, mijn lapjes, bezoek van dierlijke aard enz. 

Fijne avond!

1 opmerking:

Annelies zei

Wat kan ik anders zeggen dan bekend. Groet vanuit Montségur sur Lauzon.