Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 9 juni 2013

Feestjes

Dit cadeautje en deze vlaggen blijven gedurende de zomermaanden vaak lang hangen. Vorige week heeft de middelste zijn verjaardag gevierd en gisteren mocht ik oud en nieuw vieren. En over twee weken is de volgende alweer jarig.

Daar horen natuurlijk bloemen bij, heel veel bloemen. 
En cadeautjes. Tsjonge, wat ben ik verwend gisteravond.
Wat leesvoer, iets om te badderen, een mooie sjaal, een bon om te gebruiken bij ’t Hobbyhoekje, de inwendige mens, een supermooie tas van mijn zus, verschillende envelopjes en een mooie aanvulling op het Bunzlau servies.
En last but not least een mooie foto van mijn mannen op canvas. Haha, ze vonden het tijd worden voor een foto die up to date is.
Nu nog een mooi plaatsje zoeken.

Fijne middag, ik ga nog even nagenieten.


5 opmerkingen:

Guusje, zei

Van harte gefeliciteerd en wat ben je heerlijk verwend. Helemaal geweldig.

Sis Voorn zei

Nog van harte gefeliciteerd !
Grappig om te zien dat ook jij een zwakte voor Bunzlauer hebt ;-)

Lida zei

Nog van harte en nog heel veel gezellige, gezonde en creatieve jaren gewenst! Leuke cadeautjes! Groetjes
Lida

Ritainquiltland zei

Bij deze nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nu lekker nagenieten met die mooie kado's.

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd Marian! Fijn dat je zo genoten hebt en nu nog even lekker nagenieten van alle gezelligheid en leuke kado's.

fijne week,
lieve groetjes, Tjits