Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 10 februari 2013

Alaaf !

De jeugd is er weer helemaal klaar voor. Het carnaval is weer losgebarsten en ik heb gisteren nog snel een mini gemaakt voor in mijn quilthuisje. Die had ik nog niet. Hij viel groter uit dan normaal dus ik heb wat moeten frotten met het ophangen.


Voor iedereen die carnaval viert: heel veel plezier!

Voor iedereen die hier niets om geeft: ga lekker op de bank met een quiltwerkje of maak een heerlijke wandeling. Het ziet er prachtig uit. En dat laatste gaan wij doen.

Fijne zondag!

Geen opmerkingen: