Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

maandag 11 juni 2012

Blommetjes



Op mijn verjaardag lag de stoffenpost van Quilt it Dotty in de brievenbus. En zoals je ziet allemaal blommen. 
Maar afgelopen weekend ben ik ook goed in de bloemen gezet en zo ziet het er in en om het huis heel gezellig uit.
Helaas heb ik geen Singer naaimachine of een Feitherweight. Maar ik heb wel een leuk tafeltje buitenstaan op het onderstel van een ouderwetse Singer trapnaaimachine.
Fijne dag allemaal met veel creativiteit.

Quiltgroet Marian

6 opmerkingen:

Lida zei

Fijne verjaardag gehad en prachtige lapjes om te aaien en bloemen in overvloed, dat is echt genieten! groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat een prachtige lapjes en wat een prachtige bloemen je bent heerlijk verwend.

Ritainquiltland zei

Bloemen en lapjes, wat wil een mens nog meer.
Daar kun je ons toch altijd blij mee maken.
Groetjes Rita.

Judith zei

Een beetje laat, maar als nog "gefeliciteerd, nog vele fijne, gezonde, quilterige, gezellige jaren toegewenst. Geniet ervan.

Odette Bertram zei

Leuke blog, heel creatief!

Odette Bertram zei

Leuke blog! Ik vind het heel creatief.