Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 6 mei 2012

Van alles en nog wat


In afwachting van een zeer hectische week die komen gaat, ben ik gisteren lekker met naald en draad in de weer geweest. Allereerst bracht de post dit boek:
Al lekker in zitten neuzen gisteravond en er staan hele mooie dingen in, precies mijn stijltje en niet al te groot. Misschien komt er dan ook eens iets af.
Gisteravond heb ik 2 blokjes van mijn boerenwijffie gemaakt. Heb het wel drie keer kunnen uithalen maar daar zie je nu niets meer van.
Verder heb ik weer wat vingerhoedjes aan elkaar gezet. Het schiet niet echt op maar is echt een werkje voor tussendoor.
Vanochtend, toen het huis nog in diepe rust verkeerde heb ik met een kopje koffie in deze tijdschriften zitten bladeren.
Hierna moest ik wel aan de slag. Mijn jongste zoon gaat voor zijn studie stage lopen in Stavoren. Daar wordt een nieuwe sluis gebouwd en hij mag er zijn steentje aan bijdragen. Helaas is Stavoren niet naast de deur. Dus ik ga zo bepakt en bezakt hem wegbrengen. Hij kan verblijven in een vakantiehuis van familie. Maar moeders moet wel even mee voor de installatie en instructie :). Geeft niets, wij gaan eind van de middag samen lekker een hapje eten met z’n tweeën.
Komende week zal er van patchen en quilten niets komen. Met mijn werk sta ik op een beurs en de ervaring heeft mij inmiddels geleerd dat dit zeer vermoeiend is en dat ik ’s avonds blij ben als ik mijn kussen aanraak.

Dus lieve lezers, tot ergens volgende week.

4 opmerkingen:

tiny zei

Succes op de beurs, en het installeren van je zoon in Stavoren (lol).

Judith zei

Wat heerlijk dat je zo aan het prutsen bent. Zoon naar stavoren, wat leuk! En jij op een beurs, inderdaad dat is erg vermoeiend. Misschien een klein werkje savonds. Wat vingerhoedjes misschien. Fijne week.

Guusje, zei

Veel plezier op de bers, het boek is een erg mooi boek en de blokken en de vingerhoedjes vind ik erg mooi geworden.

Ada zei

Veel plezier en succes op de beurs
je blokken en de vingerhoedjes zijn erg mooi.!