Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zondag 19 februari 2012

Eerste hulp bij carnaval

Mam, mijn wortelpak mist het groenvoer. Mevrouw mijn cape heeft een koordje los. Help, wil je mijn wimpers er opplakken. Een zoete inval, waarbij naald, draad en spelden klaar staan. Korte nachten want in de straat is het rumoerig en wij waren vergeten de bel eraf te zetten vannacht!

Hier in het dorp wordt volop carnaval gevierd. Wij zelf laten het aan ons voorbij gaan maar de jeugd kijkt er al maanden naar uit. Zoals ik in het oude weblog  al eens heb geschreven wonen wij heel dicht bij het centrum. Dit betekent dat wij een soort doorgangshuis die dagen zijn. Fietsenstalling, toiletgebruik, garderobe, catering, verkleedcentrum, opslagloods, verzin maar wat. Mijn middelste zoon heeft dit jaar voor het eerst meegelopen met de optocht. Veel items gingen over de OZB die hier met 50% is verhoogd en de nieuwe Jumbo. 
Hier een indruk: 
Deze quilts wil ik je niet onthouden. Ik heb er maar niet onder gekeken  J
Voor wie nog carnaval viert. Gezellige dagen met veel plezier.
Alaaf!

1 opmerking:

Lida zei

Ziet er allemaal zo gezellig uit en ja het thema is wel duidelijk gemaakt! Groetjes
Lida