Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

zaterdag 17 december 2011

Kerst - Sfeer - Huisjes

Donderdag het blokje ontvangen voor de huisjesquilt. Ben al aan het vogelen geweest met het formaat. En ben ook nog niet zeker of ik het met de hand ga doen of met de machine volgens de foundationmethode. Ik heb al een aantal werkjes die ik met de hand doe en dan zijn blokjes met de naaimachine een welkome afwisseling.

Het huis komt zo langzaam aan in kerstsfeer. En ik bedenk mij nu dat er ook een kersthuisje in de huisjesquilt moet komen. De kerstboom staat, de engel is weer van stal gehaald (zie ook de kopfoto) en gistermiddag heb ik deze twee stukken gemaakt. 



Eind van de middag de kaarsen weer aan. Het weekend geen afspraken en ga mijn kerstquiltje afmaken. Deze moet ook nog als kerstkaart verwerkt worden.
Wat een gezellige warme tijd is het toch!
Fijne dag, geniet ervan.

1 opmerking:

Lida zei

Gezellig die brandende kaarsjes en wat zal dat heerlijk ruiken! Geniet van je weekend en van je lapjes, groetjes
Lida