Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

vrijdag 9 december 2011

Huisjesvirus

Ik ben overtuigd en heb mij aangemeld voor het huisjesvirus. Voor 99% is zeker dat ik de rode bak ga aanspreken en gebruik hier en daar wat blauw. En hoe het formaat bij mij zal worden? Geen idee nog.
Klusjes voor vandaag: achterstallig onderhoud huis, boodschappen, beginnen in huis met de kerstsfeer, even hier binnenwippen en vanavond met mijn bijna affo kerstquiltje op de bank, luisteren en kijken naar de Voice of Holland. Heerlijk vind ik dat op vrijdagavond.
Fijn weekend

2 opmerkingen:

Lida zei

Ik wens je sterkte en ja misschien kunnen 52 huisjes wel in 1 jaar, moet er niet aan denken iedere dag er een te moeten maken, zelfs geen kleintje! Ik denk erover om een quilt te maken met vogelhuisjes, maar dan maar één per maand! Dus ik ben heel benieuwd wie het allemaal gaan volhouden! Succes, groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

He Marian, wat heb je een enorm leuke blog, ik zie zoveel leuke dingen, helemaal mijn stijltje, dat boek van de Noorse Mevr. heb ik ook, en al die stofjes....ik ben errrug....Ik zet je op mijn bloglijst!

Hartelijke groeten, Jeannet