Kom Binnen !

Kom Binnen!
Mijn blog gaat voornamelijk over mijn hobby patchwork en quilten. Daarnaast zal ik af en toe berichten plaatsen over hen die ik liefheb en andere dingen die mij bezig houden. Reacties vind ik leuk om te lezen. Veel lees- en kijkplezier.
Quilts, met liefde gemaakt!

maandag 24 oktober 2011

Mijn zondag

Gisteren genoten van een heerlijke zondag. Huiswerk gemaakt voor de applicatiecursus, genoten van de laatste uitgave van jeanne dÁrc Living. Het Kerstnummer heb ik gereserveerd. Ze zijn altijd heel snel uitverkocht.
Eind van de middag waren mijn DH en ik uitgenodigd om de voetbalwedstrijd Vitesse-PSV bij te wonen in het Gelredome. Nu geef ik niet zoveel om voetbal maar met 4 mannen in huis ontkom ik niet aan een geregeld groen televisiebeeld. Gelukkig zijn er inmiddels 3 meiden bijgekomen dus alles is weer in evenwicht.
's Avonds heb ik heerlijk zitten bladeren in het nieuwe boek van Els Feteris. Wat een gezellige dingen staan daar in. En ook al ontbreekt volledig de tijd om al dat moois te maken, het bekijken van al die leuke projecten is al een feest op zich.

Marian

1 opmerking:

Guusje, zei

Wat geweldig om een wedstijd van zo dichtbij te mogen bijwonen. Wat een mooi boek is het boek van Els en de Jeanne dárc is ook al zo mooi daar kun je een paar uurtjes heerlijk in bladeren.